Disqus + WordPress? Nie polecam

Ostatnio pisałem, i cieszyłem się, z implementacji obsługi komentarzy systemu Disqus. Moja radość nie trwała jednak długo. Okazało się, że integracja systemu z WP nie przebiega prawidłowo.
Zrzut ekranu 2009-10-27 (godz. 18.32.47)

  • Pingbacki do naszych wpisów przychodzą na stary, wbudowany w WordPress system komentarzy nie do panelu Disqus. Po akceptacji są widoczne na blogu ale nie w systemie Disqus.
  • Komentarze do moderacji przychodzą losowo, raz do WP raz do Disqus i podobnie jak wyżej nie są widoczne w panelu Disqus po akceptacji w WP.
  • System raz dostarcza maile o nowych komentarzach raz nie.

Za dużo “losowości” w działaniu tego systemu. Kroplę goryczy przelał support swoją jaskrawą niekompetencją. Nie dość, że nie potrafili udzielić jasnej odpowiedzi to po prostu strugali idiotów. Kilka maili i parę dni przerwy, piszę ponownie, znowu te same pytania i ponownie cisza. Ręce i nogi opadają jak widzę taki nieprofesjonalizm w niby poważnej firmie.

NIE POLECAM !!!

P.S. Opisuję sytuację dla skryptu blogowego WordPress. Być może na innych platformach system integruje się lepiej. Niemniej takie podejście supportu do problemu może być poważnym sygnałem do zastanowienia się nad tym, czy na pewno chcemy powierzać cześć funkcjonalności swojego bloga w ręce takiej firmy.

P.S.2 Wyżej wymienione błędy występowały na wszystkich trzech moich blogach gdzie aktywowałem systemem. Znajomi korzystający również z Disqus potwierdzili podobne problemy.