Yahoo nie zamierza oddawać swojego terytorium rynkowego takim usługom jak Hotmail czy Gmail. Firma ogłosiła start przejrzystszej, szybszej i bardziej socjalnej wersji swojej usługi pocztowej – Yahoo Mail.
Yahoo Mail beta, który na stałe zadebiutuje w przeciągu najbliższych kilku miesięcy, skupia się na zapewnianiu użytkownikom bardziej przejrzystego interfejsu. Przedstawiciele Yahoo twierdzą, że niektóre z funkcji zostały przebudowane tak, aby zapewnić jeszcze lepsze zarządzanie pocztą. Interfejs przypomina teraz ten, znany nam z Gmaila.
Firma zadbała także o to, aby ich nowy klient pocztowy był bardziej socjalny. Tak jak w przypadku Hotmaila czy Gmaila, jeśli ktoś wyśle nam e-mail z linkiem do Flickra czy YouTube, zdjęcie lub film automatycznie odtworzą się w e-mailu. Flickr ponadto umożliwia tworzenie i wstawianie do treści wiadomości pokazów slajdów.
Nowy Yahoo Mail pozwala użytkownikom na aktualizowanie statusów na Facebooku i Twitterze z poziomu klienta pocztowego. Zakładka “Co nowego?” umożliwia podglądanie najnowszych wpisów z Facebooka.
Jak sądzicie? Czy tymi posunięciami Yahoo może przekonać do siebie jakiś procent użytkowników?
[ź] mashable.com