Jeden użytkownik przesiadywał w naTemat.pl średnio 11 minut. Dużo czy mało?
Kto jest najpopularniejszy na blogu? Janusz Palikot, Tomasz Lis, Tomasz Machała, Justyna Kowalczyk, Kuba Wojewódzki, Nergal, Monika Jaruzelska, Dorota Zawadzka, Aleksander Kwaśniewski i Magda Gesler. Te blogi były w minionym miesiącu najpopularniejsze i zarazem najczęściej komentowane.
Czy projekt Lisa odniósł sukces? Myślę, że tak. Postawił na czytelność, do której co prawda trzeba się przyzwyczaić. Pierwsze wrażenie, jakie odnosi się patrząc na design naTemat.pl, to chaos. Chaos, ale przemyślany. Swoisty minimalizm zdał egzamin, a fanów z każdym tygodniem przybywa. Wzrost nie jest już co prawda taki, jak na na początku istnienia, ale jest. Obecnie stronę naTemat.pl lubi na Facebooku 10 tysięcy osób. Lajki nie powinny być wyznacznikiem w statystykach popularności, ale są zawsze jakimś punktem dodatkowym punktem odniesienia.
Widać, że postać Lisa była dobrą reklamą dla serwisu.
Jest jedna rzecz, której powinni się uczyć inni od naTemat.pl, to sposób emitowania reklam. Nie razi w oczy i nie przeszkadza w użytkowaniu tej strony. Zauważyłem, że NextWeb Media wdraża sposób na reklamę w innych swoich projektach, podobnie, jak pływający box z przyciskami Lubię to! +1 i Tweetnij czy Wykop.
Na koniec infografika. ;-)