Na fanpage’u znanej marki dziecięcych obiadków w słoiczkach pojawia się wpis pewnej matki. Kobieta żali się, że kupiła dziecku słoiczek z datą przydatności do czerwca 2015, tymczasem wewnątrz słoiczka zauważyć można, że papka zaczyna “żyć własnym życiem”. Swój wpis kobieta okrasiła zdjęciem słoiczka, na którym ewidentnie widać, że z zawartością jest coś nie tak, nie widać jednak daty przydatności. Kobieta zaznacza, że ostatni raz kupiła produkt danej firmy oraz że całą sprawę opisała także na prowadzonym przez siebie blogu parentingowym.
Jakie kroki – Waszym zdaniem – powinna podjąć marka, by zapanować nad rodzącym się właśnie kryzysem?
Na odpowiedzi w komentarzach czekamy do 3 grudnia. Autorów 2 najbardziej kreatywnych (ale realnych) propozycji nagrodzimy egzemplarzem “Zarządzania kryzysem w social media”. Wyniki pojawią się 6 grudnia, w Mikołajki.
Powodzenia!