Warning: Use of undefined constant ĹWP_POST_REVISIONSĺ - assumed 'ĹWP_POST_REVISIONSĺ' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home/ittechtf/domains/ittechblog.pl/public_html/wp-config.php on line 72
Jak e-zaoszczedzi─ç na biznes rozmowach | IT Tech Blog

Jak e-zaoszczedzi─ç na biznes rozmowach

VoIP to nowoczesny spos├│b komunikacji, kt├│ry wykorzystuje mechanizm transmisji d┼║wi─Ök├│w mowy za pomoc─ů ┼é─ůczy internetowych, zamiast wykorzystywania tradycyjnych ┼é─ůczy telefonicznych u┼╝ywaj─ůc protoko┼éu IP, g┼éos przetwarzany jest na pakiety danych, kt├│re nast─Öpnie przesy┼éane s─ů przez globaln─ů sie─ç do adresata po┼é─ůczenia.

Niew─ůtpliwe telefonia internetowa za spraw─ů komputer├│w osobistych i ┼é─ůcz internetowych staje si─Ö coraz bardziej popularna. Z czasem mo┼╝e na dobre zago┼Ťci─ç w naszych domach i firmach. Co zatem powoduje, ┼╝e technologia VoIP jest tak atrakcyjna dla wielu u┼╝ytkownik├│w?

G┼é├│wnym powodem s─ů oczywi┼Ťcie oszcz─Ödno┼Ťci. Telefonia cyfrowa umo┼╝liwia realizacj─Ö po┼é─ůcze┼ä g┼éosowych z pomini─Öciem tradycyjnych us┼éugodawc├│w sieci telefonicznych, zapewniaj─ůc swobod─Ö i znaczn─ů redukcj─Ö koszt├│w ÔÇô tym wy┼╝sz─ů, im wi─Öksze s─ů odleg┼éo┼Ťci na kt├│re zamierzamy rozmawia─ç. Niew─ůtpliwie zatem komunikacja z wykorzystaniem technologii VoIP kosztuje zdecydowanie mniej ni┼╝ taka sama us┼éuga przy u┼╝yciu telefonii stacjonarnej. Powodem dla kt├│rego tak si─Ö dzieje jest fakt, ┼╝e do transmisji d┼║wi─Öku mowy wykorzystywane s─ů rezerwy przepustowo┼Ťci sieci i ┼é─ůcza internetowego w ju┼╝ istniej─ůcej infrastrukturze przesy┼éania danych. W zwi─ůzku z tym us┼éugodawcy VoIP nie s─ů zmuszeni by utrzymywa─ç kosztown─ů infrastruktur─Ö sieci telefonicznej.

VoIP i koniec tradycyjnych telefon├│w w biznesie

Rozw├│j technologii sprawia, ┼╝e dotychczasowi operatorzy telekomunikacyjni trac─ů wy┼é─ůczno┼Ť─ç na oferowane przez siebie us┼éugi. Przyk┼éadem takiego stanu rzeczy jest w┼éa┼Ťnie rozw├│j telefonii VoIP jako alternatywy dla oferty du┼╝ych sieci telekomunikacyjnych. Dzi─Öki szybkim ┼é─ůczom internetowym mo┼╝liwe jest tak┼╝e korzystanie z tanich po┼é─ůcze┼ä telefonicznych co doceniaj─ů firmy dla kt├│rych mo┼╝liwo┼Ťci oszcz─Ödno┼Ťci s─ů ogromne.

Zalety w por├│wnaniu z telefoni─ů tradycyjn─ů:

  • niezale┼╝no┼Ť─ç od operator├│w/monopolist├│w pa┼ästwowych
  • bezp┼éatne rozmowy wewn─ůtrz sieci operatora
  • ni┼╝szy koszt po┼é─ůcze┼ä z telefoni─ů stacjonarn─ů
  • pe┼éna mobilno┼Ť─ç u┼╝ytkownika
  • niski koszt infrastruktury
  • integracja z przysz┼éo┼Ťciowymi us┼éugami takimi jak przesy┼éanie danych czy obrazu
  • bie┼╝─ůca kontrola nad rachunkami
  • brak op┼éat abonamentowych
  • nie trzeba zmienia─ç systemu telefonicznego – mo┼╝na wykorzysta─ç posiadane aparaty telefoniczne
  • mo┼╝liwo┼Ť─ç zakupu lub dzier┼╝awy urz─ůdze┼ä

Wady w por├│wnaniu z telefoni─ů tradycyjn─ů:

  • wi─Öksza zawodno┼Ť─ç us┼éug
  • konieczno┼Ť─ç posiadania dedykowanego sprz─Ötu lub oprogramowania i ┼é─ůcza internetowego, jego rol─Ö mo┼╝e pe┼éni─ç tablet/laptop/smartfon
  • brak mo┼╝liwo┼Ťci geograficznej lokalizacji ÔÇ×zako┼äczenia sieciÔÇŁ istotnej np. przy po┼é─ůczeniu na numery alarmowe i inne numery skr├│cone

Co dla biznesu?

Centrala┬átelefoniczna┬áw chmurze to abonencka centrala telefoniczna utworzona przy wykorzystaniu najbardziej nowoczesnych technologii, kt├│r─ů mo┼╝na znale┼║─ç na serwerach operatora. Aby skonfigurowa─ç j─ů, nie musisz kupowa─ç sprz─Ötu centrali telefonicznej, instalowa─ç nowych linii telefonicznych oraz k┼éa┼Ť─ç dodatkowych kabli telefonicznych wewn─ůtrz swojego biura. Wirtualna centrala telefoniczne dzia┼éa wy┼é─ůcznie w oparciu o istniej─ůc─ů sie─ç i pozwala stworzy─ç biuro lub miejsce pracy w dowolnym miejscu na ┼Ťwiecie.

004_pl

Jakie wi─Öc korzy┼Ťci przynosi korzystanie z wirtualnej centrali telefonicznej┬áZadarma?

  • Bezp┼éatna telefonizacja biura w ci─ůgu 5 minut
  • Mo┼╝liwo┼Ť─ç po┼é─ůczenia kilku biur w jedn─ů sie─ç
  • Mo┼╝liwo┼Ť─ç przenoszenia biura do dowolnego miejsca na ┼Ťwiecie, zachowuj─ůc przy tym sw├│j numer telefoniczny
  • Oszcz─Ödno┼Ť─ç podczas korzystania z us┼éug specjalist├│w z zakresu po┼é─ůcze┼ä telefonicznych
  • Oszcz─Ödno┼Ť─ç do 90% na po┼é─ůczeniach wychodz─ůcych i numerach bezpo┼Ťrednich
  • Mo┼╝liwo┼Ť─ç utworzenia bud┼╝etowego centrum obs┼éugi telefonicznej (call-center)
  • Pod┼é─ůczenie numeru wielokana┼éowego w dowolnym mie┼Ťcie na ┼Ťwiecie
  • Przekazywanie po┼é─ůcze┼ä wewn─ůtrz biura lub poza biuro (na przyk┼éad na telefony kom├│rkowe)
  • Mo┼╝liwo┼Ť─ç bezp┼éatnego odbierania po┼é─ůcze┼ä ze strony internetowej poprzez Callme widget.

Ma┼éa firma, nieograniczone mo┼╝liwo┼Ťci

Rozw├│j internetu i us┼éug z nim zwi─ůzanych spowodowa┼é, ┼╝e dos┼éownie ka┼╝da firma przy minimalnym nak┼éadzie koszt├│w, mo┼╝e posiada─ç rozwi─ůzania, kt├│re do tej pory by┼éy zarezerwowane jedynie dla najwi─Ökszych. Je┼Ťli prowadzisz firm─Ö i masz do czynienie z klientami, kwestia organizacji rozm├│w i obs┼éugi klient├│w pr─Ödzej czy p├│┼║niej stanie si─Ö priorytetowa, pami─Ötaj wtedy ile mo┼╝esz zaoszcz─Ödzi─ç! :)

Wpis powstał we współpracy z zadarma.com