Cztery dni temu, na oficjalnym blogu Google pojawiła się informacja o najnowszej wersji wyszukiwarki dla sklepów internetowych i nie tylko – Google Commerce Search.
Oto najważniejsze zmiany w tej wersji silnika:
- Pełny panel “merchandising”, który zapewni większą kontrolę nad promocjami produktów, kolejność ich wyświetlania i filtrowania zależną od wykonywanych zapytań
- Intuicyjny system zarządzania promocjami, oparty na pasku nawigacyjnym z rożnymi filtrami do wyboru
- Auto uzupełnianie zapytań
- Dokładniejsze wyniki wyszukiwań
- Szybsze zwracanie wyników wyszukiwania ( < 1s)
- Kupujący może od teraz przechodzić bezpośrednio z witryny do wyszukiwarki produktów
Opłata roczna za GCS spadła z 50.000$ do 25.000$. Wyszukiwarka niestety nie jest dostępna dla sklepów w Polsce. Mogą z niej korzystać tylko witryny Amerykańskie.
Oto prezentacja najnowszej wersji GCS: