Google Commerce Search 2.0

Cztery dni temu, na oficjalnym blogu Google pojawiła się informacja o najnowszej wersji wyszukiwarki dla sklepów internetowych i nie tylko – Google Commerce Search.

Oto najważniejsze zmiany w tej wersji silnika:

  • Pełny panel “merchandising”, który zapewni większą kontrolę nad promocjami produktów, kolejność ich wyświetlania i filtrowania zależną od wykonywanych zapytań
  • Intuicyjny system zarządzania promocjami, oparty na pasku nawigacyjnym z rożnymi filtrami do wyboru
  • Auto uzupełnianie zapytań
  • Dokładniejsze wyniki wyszukiwań
  • Szybsze zwracanie wyników wyszukiwania ( < 1s)
  • Kupujący może od teraz przechodzić bezpośrednio z witryny do wyszukiwarki produktów

Opłata roczna za GCS spadła z 50.000$ do 25.000$. Wyszukiwarka niestety nie jest dostępna dla sklepów w Polsce. Mogą z niej korzystać tylko witryny Amerykańskie.

Oto prezentacja najnowszej wersji GCS:

[ź] sprawnymarketing.pl