Zakupy grupowe to trend poprzedniego i zapewne jeden z wiodących trendów tego roku. W Polsce chętnie polujemy na okazje, zaś serwisy takie jak Groupon (i wiele jemu podobnych klonów – chociażby Citeam czy Frupi) przebrnęły przez dziwną mentalność Polaków (twierdzimy, że jeśli coś jest tańsze, to musi to być oszustwo) i na dobre zadomowiły się w naszej świadomości.
Oto kilka statystyk-ciekawostek z Groupona:
- Polacy zaoszczędzili na Grouponie 290 milionów złotych,
- polska wersja Groupona ruszyła 21 kwietnia 2010 roku (pod nazwą CityDeal.pl),
- pierwszą ofertą był kupon do sushi baru “Ryżowe Pole” w Warszawie,
- w ciągu niespełna roku sprzedano 1,5 miliona kuponów na ponad 5 tysięcy ofert,
- Groupon dostępny jest w 25 miastach Polski,
- 3 dni temu padł rekord – Polacy kupili 13 tysięcy kuponów na odbitki fotograficzne w jednym ze sklepów internetowych,
- Groupon odwiedzany jest codziennie przez około 600 tysięcy Polaków – oferta dociera jednak do wielu więcej osób przez newsletter.
