Nie ma co się oszukiwać, skąpo ubrane kobiety od zawsze wzbudzały, wzbudzają i będą wzbudzać sympatię męskiej części publiczności na wszelkiej maści imprezach. Taki sam model zachowań ma miejsce przy oglądaniu wideo czy zdjęć.
Play ma swoich speców od marketingu i widać postanowili oni zaszaleć po tej urodzinowej imprezie. Wpadli na wzbudzający mieszane uczucia pomysł. Nie ma tu dyskryminacji jakiejkolwiek z grup społecznych – zazwyczaj o to jest największy szum w negowaniu spotów reklamowych. Operator przygotował wersję dla mężczyzn i dla kobiet.
Jedni chwalą modelkę, inni narzekają, że zabrakło inwencji, że na takie coś mogło wpaść choćby dziecko. Komentarzy jest wiele i są zróżnicowane. Przedstawiają jednak albo jedno, albo drugie stanowisko.
Zobaczcie, jak Play przedstawia historię kilku koszulek:
http://www.youtube.com/watch?v=WcWlXU45QOs
http://www.youtube.com/watch?v=wZB1-XKxtIY