Autorka w swojej książce w przystępny sposób tłumaczy nie tylko “podstawy podstaw” korzystania z Google Analytics, ale też zagłębia się w bardziej skomplikowane funkcje, oferujące dodatkowe możliwości. Jeśli do tej pory sprawdzaliście tylko liczbę wizyt, odsłon, opcjonalnie zaglądaliście do wykazu fraz wpisywanych w wyszukiwarkach, dzięki którym użytkownicy trafili na waszą stronę – pora to zmienić.
Przyznam szczerze, że człon “dla marketingowców” w tytule książki sugerował mi, żebym spodziewał się trudnego języka, sztywnej formy, masy niezrozumiałych skrótów… Cóż – “zawiodłem się” ;)
Książka jest raczej przystępnym poradnikiem, podręcznikiem dla wszystkich korzystających ze statystyk oferowanych przez giganta z Mountain View. Ponadto książka zawiera instrukcję krok po kroku, jak zbudować, wdrożyć i realizować swój plana analityczny. Żądne wiedzy osoby znajdą tu także wykaz innych książek oraz miejsc w sieci (nie tylko stron WWW, ale również profili na Twitterze), oferujących dodatkową wiwedzę na temat analizy statystyk Google – zarówno po polsku, jak i po angielsku.
176 stron solidnych, przydatnych treści – polecam! :)