Cyberpunk 2077 już dostępny z DLSS 3.5
Cyberpunk 2077 przy okazji premiery nowego dodatku doczekał się nie tylko znacznych ulepszeń po stronie designu, ale też grafiki, a to dzięki m.in. DLSS 3.5. Tak jak wcześniej Path-Tracing wniósł efekty śledzenia promieni w grze na nowy poziom, tak teraz DLSS 3.5 z technologią RTX Direct Illumination i Ray Reconstruction ma za zadanie rozwiązać dręczące ten tryb problemy, które widać w połączeniu właśnie z technologią skalowania rozdzielczości w czasie rzeczywistym.
Czytaj też: Cyberpunk 2077 na PC ledwo działał? No to mam dla Ciebie złą wiadomość
Dla właścicieli kart GeForce RTX 4000 połączenie Super Resolution i Frame Generation z Ray Reconstruction stanowi obietnicę zarówno wysokiej wydajności, jak i jakości obrazu, ale nawet RTX 4090 ma problem z uciągnięciem Cyberpunka 2077 bez DLSS 3 z Frame Generation w odpowiedniej płynności. Na szczęście zmyślne sztuczki Nvidii umożliwiają tej grze działanie zarówno w wysokiej płynności, jak i jakości, co widać na powyższym nagraniu.