Graficzne cudo, to za mało powiedziane. Cyberpunk 2077 istną ucztą dla oczu

Już od samej premiery Cyberpunk 2077 stał się bardzo dobrym growym benchmarkiem oraz placem zabaw dla Nvidii, która regularnie wprowadza do tej gry nowe funkcje, aby następnie rozpowszechnić je w innych grach. Nie inaczej było tym razem.
Graficzne cudo, to za mało powiedziane. Cyberpunk 2077 istną ucztą dla oczu

Cyberpunk 2077 już dostępny z DLSS 3.5

Cyberpunk 2077 przy okazji premiery nowego dodatku doczekał się nie tylko znacznych ulepszeń po stronie designu, ale też grafiki, a to dzięki m.in. DLSS 3.5. Tak jak wcześniej Path-Tracing wniósł efekty śledzenia promieni w grze na nowy poziom, tak teraz DLSS 3.5 z technologią RTX Direct Illumination i Ray Reconstruction ma za zadanie rozwiązać dręczące ten tryb problemy, które widać w połączeniu właśnie z technologią skalowania rozdzielczości w czasie rzeczywistym.

Czytaj też: Cyberpunk 2077 na PC ledwo działał? No to mam dla Ciebie złą wiadomość

Dla właścicieli kart GeForce RTX 4000 połączenie Super Resolution i Frame Generation z Ray Reconstruction stanowi obietnicę zarówno wysokiej wydajności, jak i jakości obrazu, ale nawet RTX 4090 ma problem z uciągnięciem Cyberpunka 2077 bez DLSS 3 z Frame Generation w odpowiedniej płynności. Na szczęście zmyślne sztuczki Nvidii umożliwiają tej grze działanie zarówno w wysokiej płynności, jak i jakości, co widać na powyższym nagraniu.