Ewolucja wnętrza w elektrycznych samochodach Volkswagena
Podczas niedawnego pokazu w Volkswagen City Studio w Kopenhadze, poznaliśmy, co skrywa koncepcyjny samochód ID. 2all. Najbardziej uderzającą zmianą jest ponowne wprowadzenie fizycznych przycisków znajdujących się pod centralnym ekranem dotykowym. Ta decyzja wynika z opinii klientów, szczególnie z Europy, którzy wyrazili preferencję dla bardziej namacalnych kontroli, a sam ruch oznacza odejście od ostatnich trendów w branży dotyczących kontrolek dotykowych na rzecz tradycji.
Czytaj też: Test Volkswagen Arteon – czy będziemy za nim tęsknić?
Jeśli idzie o sam miejski samochód elektryczny dla mas, Volkswagen ID. 2all został zbudowany na zaktualizowanej platformie MEB Entry. Posiada silnik o mocy 223 KM, który jest w stanie przyspieszyć do 100 km/h w mniej niż siedem sekund. Jeśli chodzi o zasięg, samochód może przejechać do 450 km na jednym ładowaniu, przy czym dotyczy to większego akumulatora 56 kWh, a nie standardowego 38 kWh. Oczekuje się, że koncepcyjny pojazd będzie kosztować poniżej 25000 euro i zostanie wprowadzony na rynek europejski w 2025 roku jako model produkcyjny.