AMD FSR 3.1 już dostępne dla wszystkich. Dzięki tej funkcji gry stają się lepsze
Pod koniec czerwca technologia AMD FSR 3.1 zadebiutowała w 5 grach, czyli Ghost of Tsushima DIRECTOR’S CUT, Horizon Forbidden West Complete Edition, Marvel’s Spider-Man: Miles Morales, Marvel’s Spider-Man Remastered oraz Ratchet & Clank: Rift Apart. Wedle AMD dzięki tej funkcji gracze mogą uzyskać ponad 3-krotnie więcej klatek na sekundę, kiedy korzystają z kart graficznych AMD Radeon RX 7000 i rozdzielczości 4K lub 1440p.
Czytaj też: Nowy flagowy procesor AMD. Sprawdź, czy warto czekać na Ryzen 9 9950X
FSR 3.1 to zapowiedziana w trakcie GDC 2024 ulepszona wersja FSR 3, która oferuje lepszej jakości skalowanie, lepszy algorytm generowania klatek, nowe API do implementacji FSR i nie tylko. To odpowiednik DLSS oferowanego przez NVIDIA, ale bez udziału sztucznej inteligencji, dzięki czemu FSR 3.1 może działać na kartach zarówno AMD (od Radeona RX 5000 w górę), jak i NVIDII (GeForce RTX 2000 w górę).