AMD chce, żebyś był lepszy w grach wideo. FLM już dostępne

AMD dziś wydało pierwszą publiczną wersję FLM, czyli Frame Latency Meter, narzędzia zaprojektowanego do pomiaru czasu reakcji gier w odniesieniu do ruchów myszy. Tak oto Czerwoni wreszcie osiągnęli coś, co firmie Nvidia udało się już przed prawie pięcioma laty.
AMD chce, żebyś był lepszy w grach wideo. FLM już dostępne

Zmierz opóźnienie między myszą a ekranem. Dzięki AMD FLM jest to możliwe

Skierowane do zaawansowanych graczy, wymagających użytkowników i deweloperów gier, narzędzie FLM ma na celu optymalizację całkowitej latencji systemu lub redukcję latencji wejściowej poprzez precyzyjny pomiar czasu, jaki zajmuje ruch myszy do wyświetlenia nowej klatki na ekranie. Narzędzie to oferuje opcje użycia kodeków przechwytywania klatek, takich jak AMF (optymalizowany dla GPU AMD) lub DXGI (kompatybilny z dowolnymi markami GPU), co zapewnia elastyczność w różnych konfiguracjach sprzętowych. FLM generuje szczegółowe statystyki dotyczące latencji i efektywnej liczby klatek na sekundę, które mogą być eksportowane do plików CSV do głębszej analizy danych.

Czytaj też: Karty graficzne pod znakiem zapytania. NVIDIA, AMD oraz Intel się lenią

Zaawansowane funkcje i przyjazny interfejs użytkownika FLM sprawiają, że jest to niezbędne narzędzie dla każdego, kto chce poprawić swoje doświadczenia związane z graniem. Obejmuje konfigurowalne skróty klawiszowe do inicjowania pomiarów, konfigurowania obszarów przechwytywania ekranu oraz wybierania formatów pomiarów, co pozwala na dostosowanie do indywidualnych preferencji i wymagań. Mierząc całkowitą latencję od ruchu myszy do wyświetlenia klatki, FLM oferuje dokładną i kompleksową ocenę wydajności systemu, pomagając użytkownikom osiągnąć optymalną wydajność w grach.