Diablo 4 Vessel of Hatred przynosi zmiany
Podczas targów Gamescom, zespół odpowiedzialny za rozwój Diablo 4 zaprezentował nowe funkcje, które wprowadzone zostaną w nadchodzącym dodatku Vessel of Hatred. Twórcy przedstawili szczegóły związane z eksploracją dżungli Nahantu, które staną się kluczowym obszarem gry. Nowe regiony zostały opanowane przez potężne siły zła, na czele których stoi Mefisto, Władca Nienawiści. Gracze będą musieli stawić czoła różnorodnym, spaczeniom potworów oraz odkryć sekrety tej przeklętej krainy.
Czytaj też: Co z pięcioletnim wsparciem Dying Light 2?
W ramach dodatku Vessel of Hatred gracze będą mieli możliwość nawiązania sojuszy z nowymi postaciami, które pomogą im w walce z przeciwnikami. W dżunglach Nahantu pojawią się cztery nowe postacie najemników, każda z unikalnymi umiejętnościami. Gracze będą mogli odblokować tych towarzyszy poprzez ukończenie zadań głównych i korzystać z ich wsparcia zarówno w trybie solo, jak i w kooperacji. Funkcjonalność ta będzie wzbogacona o nowy system sojuszy, który pozwoli na ulepszanie umiejętności najemników oraz wymianę przedmiotów.
Dodatek wprowadza także nowe wyzwanie kooperacyjne, które rozgrywa się w Mrocznej Cytadeli. To nowe, wymagające podziemia wymuszą na graczach współpracę w zgranych drużynach, aby pokonać silne potwory i przetrwać brutalne bitwy. W Cytadeli czekają na graczy cenne nagrody, w tym przedmioty dostępne wyłącznie w tej lokalizacji. Aby podjąć się tego wyzwania, gracze będą musieli ukończyć zadanie wprowadzające dostępne w końcowej fazie gry.
Czytaj też: Indiana Jones i Wielki Krąg oficjalnie na PS5. Jakie edycje gry przygotowano?
Zespół odpowiedzialny za Diablo 4 ogłosił również wprowadzenie wyszukiwarki drużyn, która ułatwi graczom znajdowanie odpowiednich partnerów do wspólnej gry. Funkcja ta zostanie udostępniona wraz z premierą dodatku Vessel of Hatred i pozwoli na szybkie i efektywne tworzenie drużyn do różnorodnych aktywności w grze. Gracze będą mogli również oczekiwać na stałe zmiany w systemie progresji, które mają na celu poprawę doświadczeń związanych z rozwojem postaci w grze.