Blizzard reklamuje Diablo 4 za pomocą ostrych sosów

Z okazji premiery Diablo 4: Vessel of Hatred, Blizzard Entertainment ujawnia współpracę z polską marką ostrych sosów Dziki Bill, w ramach której powstaną unikatowe, inspirowane grą zestawy sosów. Zestawy te będą limitowane i zostaną rozesłane do wybranych mediów, twórców oraz influencerów.
diablo 4
diablo 4

Diablo 4 polane sosem

Blizzard Entertainment ogłosiło współpracę z polską marką ostrych sosów Dziki Bill, w ramach promocji najnowszego dodatku do gry Diablo 4: Vessel of Hatred. Limitowana edycja zestawów sosów inspirowanych grą zostanie rozesłana do wybranych mediów, twórców oraz influencerów. Zestaw będzie składał się z trzech sosów o zróżnicowanej skali ostrości, które swoją nazwą i charakterem nawiązują do mrocznego klimatu gry.

Czytaj też: Dragon Age Veilguard ulepszone na PlayStation 5 Pro. Taka wersja tylko na konsoli Sony!

Pierwszy z sosów, Spirytysta, to najłagodniejsza opcja w zestawie, charakteryzująca się świeżym smakiem papryczek Jalapeno i kminu rzymskiego. Sos Neirela, o średniej ostrości, został stworzony na bazie śliwek i jagód, z dodatkiem papryczek Habanero i miodu, co nadaje mu wyrazisty, owocowy smak. Najostrzejszy z trio, sos Lilit, wykorzystuje papryczkę Trinidad Moruga Scorpion, jedną z najostrzejszych papryk na świecie, łącząc ją z przecierem pomidorowym.

Czytaj też: GTA, Red Dead Redemption, The Sims i inne gry wylatują z PlayStation Plus Extra/Premium

Dziki Bill to marka, która powstała w 2014 roku z inicjatywy pasjonatów ostrej kuchni z Polski i USA. Firma zyskała uznanie na rynku, tworząc produkty dostosowane do gustów polskich konsumentów, a ich celem jest popularyzacja ostrych sosów na rodzimym rynku.