Diablo 4 polane sosem
Blizzard Entertainment ogłosiło współpracę z polską marką ostrych sosów Dziki Bill, w ramach promocji najnowszego dodatku do gry Diablo 4: Vessel of Hatred. Limitowana edycja zestawów sosów inspirowanych grą zostanie rozesłana do wybranych mediów, twórców oraz influencerów. Zestaw będzie składał się z trzech sosów o zróżnicowanej skali ostrości, które swoją nazwą i charakterem nawiązują do mrocznego klimatu gry.
Czytaj też: Dragon Age Veilguard ulepszone na PlayStation 5 Pro. Taka wersja tylko na konsoli Sony!
Pierwszy z sosów, Spirytysta, to najłagodniejsza opcja w zestawie, charakteryzująca się świeżym smakiem papryczek Jalapeno i kminu rzymskiego. Sos Neirela, o średniej ostrości, został stworzony na bazie śliwek i jagód, z dodatkiem papryczek Habanero i miodu, co nadaje mu wyrazisty, owocowy smak. Najostrzejszy z trio, sos Lilit, wykorzystuje papryczkę Trinidad Moruga Scorpion, jedną z najostrzejszych papryk na świecie, łącząc ją z przecierem pomidorowym.
Czytaj też: GTA, Red Dead Redemption, The Sims i inne gry wylatują z PlayStation Plus Extra/Premium
Dziki Bill to marka, która powstała w 2014 roku z inicjatywy pasjonatów ostrej kuchni z Polski i USA. Firma zyskała uznanie na rynku, tworząc produkty dostosowane do gustów polskich konsumentów, a ich celem jest popularyzacja ostrych sosów na rodzimym rynku.