Pogłębiona prezentacja Indiana Jones Wielki Krąg
MachineGames opublikowało nowy materiał wideo z rozgrywki nadchodzącej gry Indiana Jones i Wielki Krąg, ujawniając 15 minut fragmentów przygód słynnego archeologa. Przewodnikiem po tej filmowej prezentacji jest Pete Ward, dyrektor ds. dźwięku w MachineGames, który wprowadza widzów w szczegóły tworzenia świata gry i elementy gameplayu. Gra zadebiutuje na platformach Xbox Series X|S oraz PC 9 grudnia, a wcześniejszy dostęp do niej rozpocznie się 6 grudnia. Zamówienia przedpremierowe umożliwią dostęp do dodatkowych treści i wersji gry.
Czytaj też: Wiemy już, co się dzieje ze sprzedażą PS5 oraz Astro Bot
W Indiana Jones i Wielki Krąg gracze mogą spodziewać się rozbudowanego świata, starannie odwzorowanego z myślą o szczegółach epoki, takich jak architektura, pojazdy i muzyka, co stanowi znak rozpoznawczy MachineGames. Gra oferuje różnorodne lokacje, od mniejszych, misji liniowych po rozległe obszary otwarte, umożliwiające eksplorację i wykonywanie zadań pobocznych. Elementy te pozwalają graczom na zdobywanie punktów przygody, potrzebnych do ulepszania umiejętności głównego bohatera. Przykładem takiej zdolności jest „Szczęśliwy kapelusz”, dający drugą szansę, gdy postać Indy’ego zostanie powalona.
Czytaj też: Harry Potter Mistrzowie Quidditcha jako prezent? Pudełkowe wydanie w końcu dostępne!
Znaczącym elementem rozgrywki są łamigłówki, które odgrywają kluczową rolę w narracji i mechanikach gry. Rozsiane po różnych zakątkach świata, mają za zadanie wzbogacić przygodę o tajemnice oraz wskazówki, które pomagają odkrywać kolejne warstwy fabuły. Ward podkreśla, że łamigłówki, wkomponowane w realia świata gry, wymagają od graczy pomysłowości, a ich rozwiązywanie niejednokrotnie otwiera dostęp do nowych, ekscytujących miejsc i elementów fabularnych.
W kwestii wyposażenia, Indiana Jones i Wielki Krąg oferuje bogaty arsenał klasycznych narzędzi i broni, w tym słynny bicz, który stanowi istotny element mechaniki walki i przemieszczania się. Mechanika gry umożliwia wybór różnych strategii, od konfrontacji po skradanie się i unikanie walki. Gracze będą mogli również używać przebrań, aby uniknąć wykrycia na wrogich terenach, co daje dodatkowe możliwości wyboru sposobu rozgrywki.