Czym może zajmować się inżynier przy produkcji FC 25?

Premiera FC 25 tuż za rogiem. EA Sports udostępniło nowe informacje o tytule, przy okazji zdradzając trochę zakulisowych wieści. Za co odpowiadał Jinsong Li, kierownik działu inżynierii EA Sports FC?
fc 25
fc 25

Nowe wieści o FC 25

EA SPORTS FC 25 to nadchodząca odsłona jednej z najbardziej znanych serii gier sportowych na świecie. W rozmowie z Jinsongiem Li, kierownikiem działu inżynierii w EA SPORTS FC, poznajemy kulisy powstawania tej gry oraz najnowsze osiągnięcia zespołu inżynierskiego EA. EA SPORTS FC 25 zadebiutuje 27 września 2024 roku, przynosząc graczom bardziej realistyczne i społecznościowe doświadczenia. W grze znajdzie się ponad 19 000 sportowców, 700 zespołów, 120 stadionów i 30 lig, a także nowości, takie jak tryb 5 na 5 „Rush” i system taktyczny FC IQ.

Czytaj też: Harry Potter Mistrzowie Quidditcha jako prezent? Pudełkowe wydanie w końcu dostępne!

Li, który od 25 lat pracuje dla EA SPORTS, opowiedział o swojej karierze oraz ewolucji swojego podejścia do zarządzania zespołem inżynierskim. Do jego kluczowych zadań należy połączenie wizji artystycznej i technicznej w grywalne rozwiązania, które umożliwiają płynną rozgrywkę, atrakcyjne efekty wizualne i zaawansowane mechaniki. W EA SPORTS FC 25 inżynierowie przyczynili się m.in. do wdrożenia „Rush” – nowego trybu 5 na 5, który pojawi się w różnych trybach gry. Tryb ten pozwala graczom na bardziej towarzyskie doświadczenia oraz wspólną rywalizację w mniejszych drużynach.

Praca Li oraz jego zespołu obejmuje również dbanie o rozwój przyszłych technologii i systemów gry. Jak podkreśla, jego zespół inżynierski pełni rolę kluczowego ogniwa, które łączy twórców gry z technologią, starając się sprostać zarówno współczesnym wyzwaniom, jak i tym, które pojawią się w przyszłości. Satysfakcję daje mu świadomość, że efekty pracy jego zespołu docierają do milionów graczy na całym świecie, co spełnia jego zawodowe marzenie o tworzeniu rozrywki na ogromną skalę.

Czytaj też: Wiemy już, co się dzieje ze sprzedażą PS5 oraz Astro Bot

Li poruszył również kwestię wymagań, jakie stawia branża technologiczna. Zaznaczył, że choć umiejętność kodowania jest przydatna, nie jest wymagana do każdego stanowiska. Branża gier otwiera szerokie możliwości dla specjalistów, takich jak projektanci interfejsu, naukowcy danych, czy menedżerowie projektów, którzy mogą rozwijać się bez konieczności pisania kodu. W EA SPORTS liczy się przede wszystkim umiejętność logicznego myślenia, która jest przydatna w wielu rolach, od analizy danych po zarządzanie projektami.