Path Tracing w Indiana Jones i Wielki Krąg dodany w patchu

Na premierę Indiana Jones i Wielki Krąg wprowadzono pełne śledzenie promieni (path tracing), usprawnienia i poprawki. Czego jeszcze nie doświadczą gracze, którzy zapłacili więcej, aby zagrać trzy dni wcześniej?
indiana jones
indiana jones

Indiana Jones i Wielki Krąg z Path Tracingiem

Pierwsza aktualizacja do gry Indiana Jones i Wielki Krąg jest już dostępna. Zaktualizowana wersja wprowadza szereg poprawek, usprawnień oraz pełne śledzenie promieni (path tracing), które wymaga kart graficznych NVIDIA z co najmniej 12 GB VRAM. Twórcy zapowiadają również przyszłe wsparcie dla technologii AMD FSR.

Czytaj też: Oryginalna mapa Fortnite wróciła, ale jest kilka zmian

Najważniejszą nowością jest dodanie pełnego śledzenia promieni, co znacząco poprawia jakość grafiki i realistyczność oświetlenia. Użytkownicy komputerów PC z mniejszą ilością pamięci VRAM mogą jednak doświadczyć ograniczeń w wydajności. Ponadto naprawiono wiele problemów technicznych, takich jak błędy animacji, trudności w interakcji z obiektami czy nieoczekiwane zachowania kamery podczas rozgrywki. Usunięto także usterki związane z zapisywaniem i wczytywaniem stanu gry.

Czytaj też: Ubisoft+ Classics kosztuje już tylko 5 zł

Rozgrywka została zoptymalizowana przez naprawę błędów, które uniemożliwiały wykonanie niektórych akcji lub zablokowanie postępów w misjach. Poprawki objęły również mechanikę użycia bicza, zmiany przebrania oraz interakcje z przeciwnikami i towarzyszką, Giną. Dopracowano szczegóły interfejsu, takie jak wyświetlanie nazw lokacji i aktualizowanie listy odblokowanych przewodników w grze.

Zaktualizowana wersja naprawia również liczne usterki graficzne, szczególnie związane z efektami wizualnymi w wyższych rozdzielczościach i przy korzystaniu z HDR. Dodatkowe poprawki obejmują wydajność na dużych poziomach oraz renderowanie elementów takich jak piasek czy płomienie.