Ubisoft zepsuł Avatar Frontiers of Pandora na PS5 Pro

Ubisoft nie popisał się jeśli chodzi o ostatnią aktualizację Avatar Frontiers of Pandora. Firma do tej pory nie znalazła rozwiązania i jutro opublikuje hottfix, który tymczasowo obchodzić będzie problem. Od gry na PS5 Pro aż bolą oczy.
ps5 pro
ps5 pro

Avatar Frotniers of Pandora śnieży na PS5 Pro

28 listopada Ubisoft wydał aktualizację 1.2 dla Avatar Frontiers of Pandora. Jedną z najważniejszych zmian było dodanie oficjalnego wsparcia dla PlayStation 5 Pro. Posiadacze tej konosli mieli nie musieć wybierać pomiędzy trybem jakości lub płynności, który dostępny jest na zwykłym PS5. Na Pro dostępny jest zatem jeden tryb umożliwiający zabawę w trybie jakości, ale w 60 klatkach na sekundę. Jest tylko jeden problem. To nie działa.

Czytaj też: LEGO GTA przed GTA 6 – nadchodzi LEGO Fortnite Brick Life, czyli klockowa wersja sieciowego hitu Rockstara

Upscalery obrazu, takie jak PSSR, który dostępny jest na PS5 Pro, nie działają często “out of the box”. Deweloperzy muszą napotkać jakieś problemy graficzne po ich włączeniu, które wymagają poprawek w ich renderowaniu grafiki. Gorzej tylko, jeśli ktoś problemu nie widzi. Digital Foundry jakiś czas temu pochyliło się nad problematycznym działaniem Avatar Frontiers of Pandora na PS5 Pro.

Czytaj też: The Talos Principle Reawakened jeszcze raz wysili wasze szare komórki

Obraz na PS5 Pro jest po prostu popsuty i “śnieży”. Ubisoft po kilkunastu dniach w końcu zaadresował problem i wydał specjalne oświadczenie w tej sprawie.

https://twitter.com/AvatarFrontiers/status/1866528319451128067

Firma zamierza wydać hotfix, który przywróci na PS5 Pro wybór trybów graficznych ze zwykłego PS5. PSSR zostanie wyłączony i zamiast tego użyta zostanie inna technologia, która ma pozwolić posiadaczom PS5 Pro grać w 4K/60 fps.