Titanfall 3 może być oparty na silniku Unreal Engine 5
Titanfall to znana seria pierwszoosobowych strzelanek akcji, stworzona przez Respawn Entertainment, które składa się ze współtwórców serii Call of Duty (tego starego). Gry z tej serii charakteryzują się dynamiczną rozgrywką, łączącą szybkie poruszanie się piechoty z pilotowaniem potężnych mechów bojowych zwanych Tytanami. Niedawno znany przeciekach Apex Legends Osvaldatore ujawnił kilka dodatkowych szczegółów na platformie X w temacie omawianej kontynuacji serii.

Z postu można się domyśleć, że kolejna część będzie napędzana przez silnik Unreal Engine 5, na którym ostatnio prawie wszyscy robią gry i będzie zawierać tryb Extraction. Jest to coraz popularniejszy tryb polegający na tym, że gracze wchodzą na mapę z określonymi zadaniami i celem wydostania się (ekstrahowania się) z niej, zachowując zdobyte po drodze łupy i postęp.
Poza tym nowa odsłona ma oferować kampanię dla jednego gracza i inne tryby gry, w tym Team Deathmatch, Control, Arenas i wszystkie klasyczne tryby Titanfall 2. Ponadto w grze powrócą postacie z Apex Legends i będzie ona zawierać system pogodowy oraz podejście do trybu wieloosobowego w trybie live-service z Battle Pass, co wcale nie jest zaskakujące w przypadku nowoczesnej gry wieloosobowej.
Niestety, ale te informacje nie zostały jeszcze oficjalnie potwierdzone przez Respawn Entertainment ani EA, także proszę brać je z przymrużeniem oka.