Projekt Sirius będzie niesamowitą grą wieloosobową w świecie Wiedźmina 

Informacje o grach z uniwersum Wiedźmina są mocno wyszukiwane i nic dziwnego po tak świetnie ocenianej trzeciej odsłonie, która zresztą zyskała po swojej premierze nie tylko genialne dodatki, ale również masę zawartości. Dlatego nie powinno nikogo dziwić, że każda następna informacja w temacie tego uniwersum jest tak skrupulatnie analizowana. Tym razem w krótkiej formie chciałbym przedstawić wam informacje podane nam przez współzałożyciela studia Molasses Flood, Daniela Isla, który je opuścił, by wziąć udział w czymś nowym. Przypominam, tylko że wcześniej pracował przy projekcie Sirius, mówi wam to coś? 
Projekt Sirius będzie niesamowitą grą wieloosobową w świecie Wiedźmina 

Na początku tego miesiąca The Molasses Flood, będące w trakcie realizacji Project Sirius, zostało oficjalnie rozwiązane po fuzji z CD Projekt RED 

Project Sirius to kodowa nazwa dla jednej z kilku nadchodzących gier osadzonych w uniwersum Wiedźmina, która jest obecnie w fazie rozwoju. Według plotek ta produkcja jest wyjątkowa, ponieważ odbiega od dotychczasowych produkcji RED-ów w świecie Wiedźmina, celując w szerszą publiczność i oferując rozgrywkę wieloosobową obok doświadczenia dla jednego gracza.  

Wcześniej wspomniany współzałożyciel studia wchłoniętego Molasses Flood, Daniel Isla opuścił je i opisał to wydarzenie na portalu LinkedIn

Aby było absolutnie jasne: to jest DOBRA I ZDROWA rzecz dla studia i było to od dawna oczekiwane. Przełamuje pewne bariery organizacyjne i lepiej integruje zespół TMF z resztą niesamowitej organizacji CDPR. Ogólnie rzecz biorąc, pokazuje to bardzo jasną przyszłość dla Projektu Sirius (znanego również jako „multiplayerowa gra Wiedźmin”, którego byłem dyrektorem projektowym przez trzy lata). To będzie niesamowita gra, jedna z tych, o których się będzie mówić, i nie mogę się doczekać, aż reszta świata dowie się, nad czym pracowaliśmy.  Z bardziej smutnej strony – żeby nie owijać w bawełnę – zdecydowałem się nie podążać za TMF w tym przejściu. Tak więc ostatni poniedziałek – ostatni dzień prawnego istnienia TMF! – był również moim ostatnim dniem w studiu.- Daniel Isla 

Studio zajmujące się tworzeniem gier (The Flame in the Flood i Drake Hollow) z siedzibą w Bostonie zostało przejęte 22 października 2021 roku, ale fuzja nie nastąpiła aż do 1 kwietnia 2025 roku. Po takim wpisie możemy się spodziewać, że produkcja jest w dobrych rękach, a rozgrywka będzie czymś, co pozwoli nam wspólnie z bliskimi pokonywać potwory i odczyniać uroki.