Nvidia chwali się kolejnymi tytułami, które wpadły w łapy ich technologii 

Kiedy widzę informacje o nowościach Nvidii, zawsze korciło mnie, żeby przeliczyć i poznać dokładną liczbę gier obsługujących technologie RTX. Przez przeliczenie rozumiem poszukanie w sieci dokładnych wyników, ale niestety odbiłem się od ściany, choć nie do końca. Jedyne, co udało mi się ustalić, to fakt, że wdrażanie tych technologii jest dynamiczne, a nowe gry są regularnie aktualizowane. Pojawiają się też kolejne premiery tytułów z tą technologią i aktualnie nikt dokładnie ich nie zliczył, bo zaraz pojawią się następne. Cóż, jedyne, czego w takim razie mogę oczekiwać, to zmiany tej liczby z ponad 700 na ponad 800, hehe.
Nvidia chwali się kolejnymi tytułami, które wpadły w łapy ich technologii 

DLSS 4 zwiększy wydajność w The Elder Scrolls IV: Oblivion Remastered, DOOM: The Dark Ages i Empyreal 

O tym, że technologia Nvidii trafiła do ponad 700 gier, pisałem. Świetnie, bo dobijając do następnej setki, poszerzyła się o takie tytuły jak The Elder Scrolls IV: Oblivion Remastered, DOOM: The Dark Ages i Empyreal. Przejdźmy do szczegółowej implementacji.

Czytaj też: Rockstar wypuścił nowy trailer do Grand Theft Auto VI 

DOOM: The Dark Ages 

Dzięki technicznemu partnerstwu Nvidii z id Software, posiadacze kart GeForce RTX doświadczą jeszcze lepszych wrażeń w nowej grze DOOM: The Dark Ages. Rewolucyjna technologia DLSS 4 z Multi Frame Generation na RTX serii 50 zwiększy liczbę klatek średnio czterokrotnie w rozdzielczości 4K. Ponadto DLSS Frame Generation podwoi wydajność na RTX serii 40, a DLSS Super Resolution z AI Transformer poprawi jakość obrazu na każdej karcie GeForce RTX.

Gracze będą mogli wykorzystać pełnię możliwości natywnego śledzenia promieni w silniku idTech8 w DOOM: The Dark Ages dzięki dedykowanym rdzeniom GeForce RTX Ray Tracing. Dodatkowo, technologia NVIDIA Reflex zapewni jeszcze większą responsywność rozgrywki, minimalizując opóźnienia systemowe. Wkrótce po premierze, ekskluzywna dla PC aktualizacja wprowadzi Path Tracing, podnosząc realizm oświetlenia śledzonego promieniami na jeszcze wyższy poziom na kartach GeForce RTX. Będzie to możliwe dzięki DLSS Ray Reconstruction, zaawansowanemu modelowi AI, który zastępuje tradycyjne algorytmy odszumiające, znacząco poprawiając jakość obrazu i wydajność.

Czytaj też: Xbox idzie w mobilność? Zobaczcie zdjęcia nowego handhelda 

The Elder Scrolls IV: Oblivion Remastered 

W tej nowej, ale odświeżonej czwartej wersji starych zwojów gracze posiadający kartę GeForce RTX serii 50, mogą aktywować DLSS Multi Frame Generation poprzez ustawienia aplikacji Nvidia, co znacząco podniesie waszą wydajność. Użytkownicy z RTX serii 40 również mogą zwiększyć liczbę klatek na sekundę, włączając DLSS Frame Generation w aplikacji Nvidia, korzystając z najnowszego modelu AI tej technologii. Co więcej, wszyscy użytkownicy kart RTX mogą aktywować DLSS Super Resolution i zaktualizować go do najnowszego modelu Transformer AI za pomocą aplikacji NVIDIA, co jeszcze bardziej poprawi jakość obrazu.

Wszyscy użytkownicy kart GeForce RTX, dysponujący dodatkową mocą obliczeniową, mogą skorzystać z DLAA w celu uzyskania wyższego poziomu szczegółowości wizualnej w grze. Dodatkowo technologia NVIDIA Reflex redukuje latencję systemową, co przekłada się na zwiększoną responsywność sterowania. Z kolei dedykowane rdzenie Ray Tracing, zintegrowane we wszystkich układach GeForce RTX, zapewniają utrzymanie wysokiej wydajności podczas renderowania efektów oświetleniowych Lumen (Unreal Engine 5) z akceleracją sprzętową oraz śledzenia promieni w grze The Elder Scrolls IV: Oblivion Remastered.

Czytaj też: Gracze PS 5 trzęsą się ze szczęścia, gdy widzą gry Xboxa na swojej konsoli 

Empyreal 

Dla tych, którym mogła umknąć, Empyreal to wymagająca gra action RPG z elementami science fantasy. Akcja toczy się w odległym zakątku galaktyki, gdzie ekspedycja natrafia na kolosalny Monolit zbudowany przez dawno wymarłą cywilizację.

Za to dzięki “zielonym”, którzy chcą pomóc wszystkim usprawnić ich tytuły o swoją technologię (patrzcie, jakie dobre ziomki!), właściciele GeForce RTX serii 50 uzyskają maksymalną wydajność dzięki DLSS Multi Frame Generation. Z kolei posiadacze RTX serii 40 zwiększą FPS dzięki DLSS Frame Generation. Wszyscy użytkownicy RTX mogą zwiększyć liczbę klatek i poprawić obraz dzięki DLSS Super Resolution. Za to dla użytkowników z zapasem mocy, DLAA zapewni najwyższą jakość wizualną.

Deedlee Doo! Carkour! 

I coś, co z pewnością wielu umknęło, czyli gra o plastelinowych samochodach parkour. Tytuł ten oferuje chaotyczną fizykę, zwariowane animacje i absurdalne sytuacje. Od niedawna dostępna we Wczesnym Dostępie, oferując wsparcie dla technologii DLSS Frame Generation oraz DLSS Super Resolution. Zainteresowani tym tytułem mogą go nabyć na platformie Steam w bardzo przystępnej cenie (w chwili pisania 13,49 złotych). Dodatkowo, użytkownicy kart graficznych GeForce RTX serii 50 mają możliwość włączenia funkcji DLSS Multi Frame Generation poprzez nadpisanie ustawień w aplikacji Nvidia, co pozwala na dalsze zwiększenie płynności rozgrywki.

To tyle, jeśli chodzi o nowe tytuły wspierające technologie Nvidii i, tak jak wcześniej pisałem, Wy też obserwujcie, kiedy 7 zmieni się na 8, bo czuję, że to będzie niedługo przy takim tempie Nvidii.