Wiedźmin 3: Dziki Gon otrzyma kolejną łatkę, która otrzyma obsługę modów międzyplatformowych jeszcze w tym roku
Czytaj też: Były szef Sony Gaming krytykuje subskrypcje gier
CD Projekt Red wie, jak się bawić kosztem gry. Z okazji 10. rocznicy trzeciej części serii ogłasza, że jeszcze w tym roku planowana jest kolejna łatka. Ta aktualizacja, przeznaczona dla wersji na PC, PlayStation 5, Xbox Series X i Xbox Series S, wprowadzi przełomowe wsparcie dla modów międzyplatformowych. Dzięki temu wspólnemu ekosystemowi modowanie stanie się łatwiejsze i bardziej dostępne. Patrząc na to, jak trzyma się Skyrim, możliwe, że niedługo zaleje nas kolejna fala modów, rozwijając grę na potęgę.
Czytaj też: GeForce NOW na Steam Deck? Nvidia wie, co robić
Aby rozwiać wątpliwości przy takim ogłoszeniu, CD Projekt Red zamieścił FAQ na oficjalnej stronie Wiedźmina 3: Dziki Gon. Tam szczegółowo opisuje, jak będzie funkcjonować obsługa modów międzyplatformowych. Co ciekawe, do ich używania potrzebne będzie nam konto mod.io, połączone z kontem CD Projekt Red.
Czytaj też: Czy są tu jacyś fani Wiedźmina? Microsoft ma dla Was specjalne pady
Na szczęście poza tym twórcy modów zachowują swobodę, ponieważ modyfikacje z Nexus Mods i Steam Workshop pozostaną kompatybilne. Należy jednak pamiętać, że gracze konsolowi będą mogli pobierać mody tylko za pośrednictwem mod.io. Co więcej, nie każda modyfikacja z PC trafi na konsole. Mimo to, nawet mody niezwiązane z oficjalnym REDkitem mają szansę pojawić się na PlayStation 5, Xbox Series X i Xbox Series S, jeśli spełnią Wytyczne dotyczące treści dla fanów oraz Umowę użytkownika CD Projekt Red. Całość tej implementacji przypomina mi odrobinę znaną wielu Bethesda’s Creation Kit, choć mam nadzieję, że Redzi tego podobnie nie zmonetyzują.