Szydercamp.pl to projekt, który narodził się podczas trwania pierwszego Warsaw Startup Weekend. Platforma “do wyśmiewania” pomysłu Macieja Budzicha, Pawła Lipca, Barbary Stawarz i Tomasza Wesołowskiego jest tworem bardzo… nietypowym. A zresztą – to i tak się nie uda! (o czym świadczy hasło główne Szydercampu: “To się na pewno nie uda”).
Jakie jest przeznaczenie platformy? Przede wszystkim dać użytkownikom możliwość wyśmiania pewnych pomysłów (w tym startupów). Szydzenie odbywać się będzie na dwa sposoby:
- klikanie w “hate-buttony” np. “wyszydź to”, “lipa” czy “klon ze Stanów”,
- płatne, anonimowe komentarze; można będzie również komentować inne komentarze (także anonimowo i po uiszczeniu jeszcze wyższej opłaty).
Pomysłodawcy Szydercampu (tu: fanpage) pomyśleli także nad modelem biznesowym. Wirtualna waluta – Szyderki – nabywana przez użytkowników, ma umożliwiać im szydzenie ze specjalnych tematów umieszczonych w niewidocznych dla innych kategoriach (np. “Tragedia smoleńska”, “Wybory 2011” czy “Euro 2012”).
Dla kogo jest ten serwis? Przede wszystkim dla prawdziwych Polaków, którzy uwielbiają narzekać i robić innym pod górkę (w myśl powiedzenia o “psie ogrodnika”). Znudził Ci się pozytywny wizerunek Facebookowego “lajka”? Szydercamp to idealne miejsce dla Ciebie.