Starfield wreszcie ulepszony. Na tę nowość czekaliśmy od premiery

Starfield zadebiutował ze wsparciem FSR od AMD z racji współpracy między Bethesdą a producentem m.in. kart graficznych Radeon i procesorów Ryzen. Obawialiśmy się więc najgorszego, ale na szczęście do tego nie doszło.
Starfield wreszcie ulepszony. Na tę nowość czekaliśmy od premiery

Technologia DLSS jednak trafiła do Starfielda

Z początku zakładaliśmy, że Bethesda i AMD nieoficjalnie dogadały się ze sobą i Starfield nigdy nie doczeka się technologii DLSS, ale te twierdzenia szybko włożyliśmy między bajki, a teraz dostaliśmy już na to oficjalne potwierdzenie. Wszystko przez to, że najnowsza aktualizacja beta 1.8.83 do gry Starfield została wydana, wprowadzając bardzo oczekiwane wsparcie dla technologii NVIDIA DLSS dla graczy na PC na Steam. Aktualizacja ta, obecnie dostępna dla testerów beta, zawiera również usprawnienia wydajności i ogólne poprawki rozgrywki.

Czytaj też: MSI MEG 342C QD-OLED to monitor, który zadowoli nawet najbardziej wymagających graczy

Dodanie NVIDIA DLSS umożliwia wykorzystanie DLSS Super Resolution, DLAA, NVIDIA Reflex Low Latency i DLSS Frame Generation, a żeby skorzystać z generowania klatek, należy wyłączyć synchronizację pionową. Pełne wydanie dla wszystkich platform, w tym graczy na Xbox i PC korzystających z Xbox Game Pass, nastąpi później, przy czym data jeszcze nie została potwierdzona. Aktualizacja dodaje nie tylko wsparcie DLSS, ale również technologie DLAA i NVIDIA Reflex, aby ulepszyć doświadczenia graczy.