Nawet twórcy Need for Speed Unbound wiedzą, że gra wygląda na porzuconą

Need for Speed Unbound otrzyma kolejny rok aktualizacji. Dlaczego zatem gracze mają wrażenie, że ta gra-usługa jest porzuconym projektem, a nie stale rozwijanym tytułem?
need for speed
need for speed

Plany na kolejny rok z Need for Speed Unbound

Jak ja już mam dość tych gier-usług! Na szczęście ta generacja ciągnięta jest przez producentów niezależnych, którzy potrafią wydać skończone gry, a nie ciągnąć latami wydawanie contentu, który powinien być w tytule od premiery. Jeszcze gorzej, gdy deweloperzy tak rzadko dostarczają tę zawartość, że gracze przestają grać. Co zabawne, autorzy NFSa są nawet świadomi tego, jak wolno pracują. Po miesiącach ciszy nagle ogłosili więcej aktualizacji, a powrót do pracy nad grą rozpoczęli od słów:

Niespodzianka! Wciąż tu jesteśmy – i nie tylko tu. Mamy dla was nową zawartość na cały najbliższy rok! NFS kończy w tym roku 30 lat. Mając na względzie to ogromne dziedzictwo, nie mogliśmy stać bezczynnie. Jednak ten rok będzie nieco inny od poprzedniego. Naszym celem jest to, aby w drugim roku usługi na żywo najbardziej kompletna rozgrywka NFS była dostępna po raz pierwszy w jednym miejscu. Wasze opinie i gra pomogą ukształtować przyszłość tej legendarnej serii. Będziemy słuchać, obserwować i reagować na to, co wam się podoba w grze, a co nie. Jest to podejście, które nazywamy Kaizen.

Czytaj też: Antologia Fallout przypomina o stanie serii

„Kaizen” to japońskie określenie, które oznacza zmiany na lepsze lub ciągłe doskonalenie. Co zatem planują deweloperzy? Ogłosili oni następujące zmiany:

  • Ewoluujące aktualizacje Volume – Zobowiązujemy się do udostępnienia czterech nowych pakietów zawartości w najbliższym roku, w odstępie paru miesięcy. Planujemy także ekscytujące aktualizacje i przynajmniej jeden nowy tryb w każdym pakiecie zawartości. Cały czas będziemy też rozbudowywać i udoskonalać rozgrywkę. Będziemy dodawać kolejne zawody, wyzwania, nową zawartość, rangi do osiągnięcia i możliwości postępów. W ramach Przepustki do Prędkości udostępnimy co najmniej dwa nowe, w pełni modyfikowalne samochody. A mówiąc o samochodach, mamy na myśli samochody w znaczeniu NFS, jakich nie znajdziecie nigdzie indziej. Nie chodzi tylko o podstawowe modele z fabrycznym lakierem. Mówimy o samochodach z zestawami tuningowymi i mnóstwem części zamiennych, dzięki czemu można je w pełni modyfikować.
  • Najbardziej pożądane poprawki błędów i ulepszenia – Bardzo chcemy naprawiać i ulepszać wszystko to, co jest dla was ważne (tak jak dodanie realistycznych efektów jazdy w grudniu), ale ponieważ jesteśmy niewielkim zespołem, musimy wybierać, na co poświęcamy czas, i zawsze skupiamy się na tym, co w naszej opinii będzie najlepsze dla wszystkich. Każde ulepszenie, które wprowadzamy, stanowi kompromis między czymś nowym a czymś innym. Dlatego też będziemy z uwagą śledzić wasze komentarze i opinie i regularnie dzielić się z wami tym, czego się dowiedzieliśmy.
  • Przepustka do Prędkości Premium – Począwszy od aktualizacji Volume 6, wprowadzamy zupełnie nową wersję premium Przepustki do Prędkości, która zapewni natychmiastowy dostęp do jednego z nowych fantastycznych aut i odblokuje możliwość zdobycia wszystkich przedmiotów do jego personalizacji. Zawiera ona również niestandardowe wersje tego samochodu – i tam też można będzie znaleźć najbardziej odjechane opcje personalizacji w każdym sezonie. Ta zmiana w Przepustce do Prędkości pozwoli nam nadal udostępniać wyjątkową nową zawartość i rozgrywkę w uproszczony sposób. Jeśli jednak komuś to nie odpowiada, nadal będziemy oferować darmową wersję Przepustki do Prędkości z nowymi samochodami i opcjami personalizacji.
  • Nauka nigdy się nie kończy – Chcemy poświęcić ten rok na testowanie różnych rozwiązań, by dowiedzieć się, co najbardziej wam odpowiada. Rozwijanie usługi na żywo w Unbound pozwoli nam naprawdę poznać wasze opinie, które będziemy zbierać na kilka sposobów. Ściśle współpracujemy ze specjalną Radą Graczy – grupą influencerów, ważnych członków społeczności NFS i graczy, aby zrozumieć, co jest ważne dla nich i ich środowisk. Będziemy zwiększać ilość danych telemetrycznych pozyskiwanych z rozgrywki, aby lepiej zrozumieć, jakie rozwiązania się sprawdzają. Postaramy się także utrzymywać jak najbardziej transparentną komunikację z wami, informując o tym, jakie opinie otrzymujemy i co możemy zrealizować, a co nie.