Cyberpunk 2077 w wersji 2.12
Aktualizacja 2.12 do Cyberpunka 2077 i Widma wolności właśnie wychodzi na PC, PlayStation 5 i Xbox Series X|S. Poprawia ona najczęstsze błędy odczuwane przez graczy po aktualizacji 2.11, w tym problemy z przypisywaniem klawiszy.
Szczegóły znajdziecie na liście zmian poniżej:
PC
- Będzie teraz możliwa zmiana klawisza przypisanego do Radioportu i upuszczania ciał na klawiaturach AZERTY. Zmiana celu zadania będzie przypisana do klawisza T na wszystkich klawiaturach.
- Usunięto błąd, w którym próba przypisania klawisza T do akcji z kategorii “Eksploracja i walka” powodowała błąd “Przypisanie nieudane”.
- Wspólnie z Intelem usunęliśmy problem z zacinaniem gry, który występował po włączeniu opcji priorytetyzacji P-Cores.
- Wspólnie z Razerem usunęliśmy błąd, wskutek kórego gra zawieszała się podczas używania produktów Razer Chroma.
- Naprawiono błąd, przez który włosy NPC mogły być bardzo jasne wewnątrz pojazdów, gdy włączony był Ray Tracing.
- Naprawiono crash występujący na Steam Decku podczas gry z włączonym Ray Tracingiem.
Czytaj też: Gry wideo, upadek – część druga?
Xbox
- Naprawiono błąd, w wyniku którego gra mogła zawiesić się, wyłączyć lub wejść w stan nieskończonego ładowania po wczytaniu niektórych zapisów na Xboxie.
Wszystkie platformy
- Usunięto błąd, który blokował dostęp do menu, ekwipunku, skrytki, holocalli i szybkiej podróży.
- Zaktualizowano opis hacka Szok dźwiękowy, aby poprawnie odzwierciedlał zmiany wprowadzone w aktualizacji 2.11.
- Poprawiono widoczność kursora kontrolera w menu oraz podczas używania komputerów i klawiatur w grze. Ta zmiana przede wszystkim pomoże użytkownikom Steam Decka, ale gracze konsolowi i PC, którzy używają kontrolerów, również na niej skorzystają.
- Nowy świt gaśnie — Usunięto błąd, który uniemożliwiał otworzenie telefonu, aby przeczytać automatyczne powiadomienie.
- Misja Kontener — Zmniejszono wymagany poziom Budowy Ciala wymagany do przesunięcia kontenera na śmieci.
- Rozpoznanie wzorca — Atak z wyskoku Sasquatch będzie teraz prawidłowo rejestrowany jako trafienie i będzie zadawać obrażenia.
- Kto sieje wiatr — Samochody przeciwników w sekwencji z pościgiem będą teraz strzelać do furgonetki Panam.
- Komu bije dzwon– Naprawiono błąd, w wyniku którego po zdecydowaniu się na zadzwonienie do Reeda, rozmowa czasami nie uruchamiała się, blokując postęp.
- Szok dźwiękowy będzie teraz prawidłowo traktowany przez grę jako hack Szpiegowski.
- Naprawiono przypadki, gdzie grupy nieśmiertelnych wrogów mogły pojawić się w Night City.
- Naprawiono błąd, przez który niektóre elementy na ekranie atutów nie zmieniały się po przełączeniu na tryb dla daltonistów.
- BioDyne Berserk będzie teraz prawidłowo zwiększał szansę na trafienie krytyczne dzięki zestrojeniu z Refleksem.