Overwatch 2 z żywą bronią
Najnowsza aktualizacja Overwatch 2 przynosi unikalną mityczną skórkę broni Spętany Demon dla Reinhardta, dostępną w Sklepie Mitycznym. Ta skórka, będąca pierwszą w swoim rodzaju, ożywa w trakcie walki, co oznacza, że reaguje na każde uderzenie i każdą szarżę Reinhardta. Spętany Demon, osadzony w poczerniałej stali starożytnego młota, stanowi potężne narzędzie, które dosłownie płonie piekielnym ogniem, wzmacniając siłę każdego ciosu. Twórcy gry opisali proces tworzenia tej broni, od koncepcji, przez modelowanie, aż po efekty wizualne, które gracze mogą podziwiać podczas rozgrywek.
Czytaj też: Ubisoft wydając Skull and Bones na Steam zdradzi największy sekret gry
Artystka koncepcyjna Angela Song ujawniła, że pierwotnie motywem miała być magma, jednak ostatecznie zdecydowała się dodać demoniczną istotę, która sprawiłaby, że broń będzie bardziej żywa i ognista. W efekcie powstał Spętany Demon – przeklęty topór, który zyskuje moc wraz z każdym zabójstwem dokonanym przez gracza. Reaktywność broni odzwierciedla demoniczną istotę, która budzi się do życia w ogniu bitwy. Proces modelowania 3D nadzorował starszy artysta, Ryan Savas, który podkreślił, że współpraca między różnymi zespołami była kluczowa dla uzyskania ostatecznego efektu. Każda iteracja projektu miała na celu maksymalizację wrażeń zarówno dla gracza, jak i jego przeciwników.
Animacje broni, zwłaszcza te towarzyszące przeładowaniu, zostały starannie zaprojektowane, aby pasować do osobowości Reinhardta. Angela Song i Ana Martinez, artystka techniczna, opisują, że animacja prezentująca Reinhardta jowialnie podrzucającego broń była naturalnym wyborem. Chcieli uzyskać efekt, który będzie nieustannie bawić gracza i jednocześnie podkreślać charakter postaci. Dzięki ścisłej współpracy zespołów, broń ryczy, wije się i szczerzy, gdy Reinhardt wymachuje nią, rozpętując płonące piekło.
Czytaj też: Kto dał głos Dragon Age Veilgurad?
Jednym z najbardziej widowiskowych elementów nowej skórki jest efekt wizualny wybuchu płomieni, który towarzyszy likwidacjom. Angela Song wyjaśnia, że efekt miał na celu wywołanie wrażenia erupcji lawy, podkreślając każdą eliminację wroga. Młodszy artysta efektów wizualnych, Nick Quackenbush, rozwijał ten pomysł, tworząc efekt erupcji, który sprawia wrażenie, jakby gracz wzywał demoniczne moce spod ziemi, aby wykończyć swoich rannych wrogów. Dzięki temu każda likwidacja w Overwatch 2 z nową skórką Reinhardta staje się spektakularnym widowiskiem, które dodatkowo wzmacnia mityczny charakter Spętanego Demona.