Monster Hunter Wilds na PC to porażka optymalizacyjna. Nie uwierzycie, jak źle działa ta gra

Capcom ujawnił wymagania sprzętowe Monster Hunter Wilds na komputery PC. Już teraz wiadomo, że produkcja będzie fatalnie chodziła na pecetach i nagle PlayStation 5 Pro dla wielu może być ciekawą alternatywą.
monster hunter
monster hunter

Wymagania sprzętowe Monster Hunter Wilds

Szykuje się niemiła niespodzianka dla fanów Monster Hunter. Pecetowa wersja najnowszej odsłony prawdopodobnie będzie optymalizacyjną tragedią. Wymagania sprzętowe ujawnione przez Capcom prezentują się beznadziejnie. Oto zaprezentowane informacje.

Czytaj też: Assassin’s Creed Shadows ucieka przed graczami czy Ghost of Yotei?

Minimalne wymagania sprzętowe

  • System operacyjny: Windows10 (wymagana wersja 64-bitowa)
  • Procesor: Intel Core i5-10600 albo Intel Core i3-12100F albo AMD Ryzen 5 3600
  • Pamięć: 16 GB RAM
  • Karta graficzna: NVIDIA GeForce GTX 1660 Super (VRAM 6GB) or AMD Radeon RX 5600 XT (VRAM 6GB)
  • DirectX: Wersja 12
  • Dodatkowe uwagi: Wymagany dysk SSD. Gra powinna działać w rozdzielczości 1080p (skalowanej z rozdzielczości natywnej 720p / 30 kl./s przy predefiniowanych ustawieniach grafiki: “Niskie”. DirectStorage jest obsługiwany.

Czytaj też: Kolejne porażki sprzedażowe twórców Life is Strange. Microsoft pogłębia problem Game Passem

Zalecane wymagania sprzętowe

  • System operacyjny: Windows10 (wymagana wersja 64-bitowa)
  • Procesor: Intel Core i5-11600K albo Intel Core i5-12400 albo AMD Ryzen 5 3600X albo AMD Ryzen 5 5500
  • Pamięć: 16 GB RAM
  • Karta graficzna: NVIDIA GeForce RTX 2070 Super (VRAM 8GB) lub NVIDIA GeForce RTX 4060 (VRAM 8GB) lub AMD Radeon RX 6700XT (VRAM 12GB)
  • DirectX: Wersja 12
  • Dodatkowe uwagi: Wymagany dysk SSD. Gra powinna działać w rozdzielczości 1080p / 60 kl./s (z włączonym generowaniem klatek) przy predefiniowanych ustawieniach grafiki: “Średnie”. DirectStorage jest obsługiwany.

Dodatkowe uwagi zirytują niejedną osobę. Jeśli deweloperzy zamierzają korzystać ze skalowania rozdzielczości i technologii generowania klatek, aby optymalizować swoje gry do jakości, która nie powinna sprawiać żadnych problemów, to świadczy tylko i wyłącznie o ich brakach w umiejętnościach lub kompletnym braku szacunku do kupujących wersje PC. Karta graficzna RTX 2070 Super miałaby nie być w stanie natywnie odpalać Monster Hunter Wilds w FullHD w 60 klatkach na sekundę w pełnych detalach? Ciekawe, jak zatem będzie prezentowała sie wydajność na konsolach.