Sterowniki te są zoptymalizowane pod kątem gier „DOOM: The Dark Ages” i „New World: Aeternum”
Przede wszystkim ta aktualizacja rozwiązuje problem z nieprawidłowym nasyceniem kolorów na kartach graficznych RTX serii 50 podczas grania w rozdzielczości niższej niż natywna. Dodatkowo naprawiono błąd powodujący czarny ekran na monitorach ASUS PG32UQXR, ASUS ROG PG248QP i ASUS ROG PG32UCDM w połączeniu z kartami serii Blackwell. Poza tym usunięto również zacinanie się obrazu na niektórych telewizorach LG przy niskich częstotliwościach odświeżania z włączonym G-SYNC.
Czytaj też: Nvidia z kolejną listą gier wspieranych ich technologią. Chcesz wiedzieć, co możesz podkręcić?
W nowej aktualizacji “zielonych” wsparcie uzyskały gry takie jak “DOOM: The Dark Ages”, które teraz zapewnia optymalne wrażenia z rozgrywki, w tym wsparcie dla technologii DLSS 4. Kolejną jest “New World: Aeternum”, które dodaje wsparcie dla DLSS 4 z Multi Frame Generation i NVIDIA Reflex. Dodatkowo dodano możliwość włączenia DLSS w 15 dodatkowych tytułach za pomocą funkcji Override.
Czytaj też: Nvidia prezentuje RTX 5060 – znamy specyfikację i ceny. Warto szykować pieniądze?
Dodatkowo rozszerzono listę monitorów G-SYNC Compatible, dodając obsługę dla 7 nowych modeli i dwa nowe profile z optymalnymi ustawieniami gier:
- Acer X32 V5
- AOC 25G42E
- AOC 24G42HE
- AOC 25G4SRE
- AOC Q27G40SE
- I-O DATA GDQ271JAQ
- Dell AW2725D
Wśród wyeliminowanych błędów jest część z nich, ale po tym, ile razy o niektórych piszę, nie mam pewności, czy naprawiono je w pełni. Oto one:
- W Monster Hunter Wilds naprawiono losowe problemy ze stabilnością.
- W Serii RTX 50 Naprawiono migotanie cieni w Dead Space Remake.
- Naprawiono kolory w grach, w których mogły wydawać się nieco nasycone, gdy rozdzielczość w grze była niższa niż natywna rozdzielczość monitora.
- Naprawiono błąd z monitorami ASUS PG32UQXR/Asus ROG PG248QP/Asus ROG PG32UCDM, który mogły uruchamiać się z czarnym ekranem.
- Na niektórych telewizorach LG przy niższych częstotliwościach odświeżania z włączonym G-SYNC mogło występować lekkie zacinanie, i ten błąd został już naprawiony.
Czytaj też: Pierwsze informacje o silniku Unreal Engine 6
Na oficjalnej stronie Nvidii możemy również przeczytać o dziewięciu błędach, z którymi “zieloni” wciąż sobie nie poradzili. Sterowniki GeForce Game Ready 576.40 WHQL są dostępne do pobrania za pośrednictwem aplikacji NVIDIA App oraz na oficjalnej stronie internetowejtutaj.