Eternal Strands i Strinova dodają natywne wsparcie dla DLSS 4 z Multi Frame Generation
Znana wszystkim technologia DLSS stale rozszerza swoje zastosowanie w grach. W tym tygodniu, Eternal Strands i Strinova dołączają do tytułów oferujących natywne wsparcie dla DLSS 4 z Multi Frame Generation, co przekłada się na zauważalny wzrost wydajności, szczególnie dla użytkowników kart GeForce RTX 50 Series. Na dokładkę, w przyszłym tygodniu to zaawansowane rozwiązanie trafi również do popularnego mordobicia wszelakich potworów w Diablo IV. Równocześnie, Monster Energy Supercross 25 – The Official Video Game wzbogaca się o wsparcie dla DLSS Super Resolution. Przejdźmy do szczegółów.
Czytaj też: Smutna wiadomość dla fanów Cyberpunka 2077
Eternal Strands
Od niedawnego debiutu tytuł ten wyróżniał się pełnym wsparciem dla technologii DLSS, obejmującym DLSS Super Resolution, DLSS Frame Generation, DLAA i NVIDIA Reflex. Oznacza to, że gracze GeForce RTX mogą liczyć na wyjątkowo płynną rozgrywkę, z redukcją opóźnień na PC nawet o 55%. Ponadto, za pośrednictwem aplikacji NVIDIA, możliwe było uaktualnienie DLSS Super Resolution do najnowszego modelu Transformer AI, co dodatkowo poprawiło jakość wyświetlanego obrazu.
Czytaj też: Microsoft rozwija bibliotekę Xbox
Diablo IV
Tej gry nie trzeba nikomu przedstawiać, za to wraz z 9 sezonem aktualizacja dodaje natywną obsługę DLSS 4 z obsługą Multi Frame Generation dla Diablo IV. Co ciekawe funkcję tę wcześniej włączono za pośrednictwem aplikacji NVIDIA.
Strinova
W nadchodzącej aktualizacji sezonowej, która pojawi się 25 czerwca, darmowa strzelanka Strinova otrzyma wsparcie dla technologii DLSS. Gracze z GeForce RTX 50 Series zyskają na płynności dzięki DLSS Multi Frame Generation, użytkownicy GeForce RTX 40 Series skorzystają z DLSS Frame Generation, a wszyscy posiadacze GeForce RTX będą mogli użyć DLSS Super Resolution, aby zwiększyć wydajność.
Czytaj też: Kolejne dowody na skok technologiczny dzięki Unreal Engine 5.6
Monster Energy Supercross 25
Ta świetna gra wyścigowa dzięki nowej aktualizacji poprawiającej nie tylko zawartość, zaoferuje również od 27 czerwca obsługę technologii DLSS Super Resolution, dzięki której gracze korzystający z kart GeForce RTX będą mogli zwiększyć liczbę klatek na sekundę.
