Tekken 8 chwali się tą jedną liczbą

Graliście już w Tekken 8? Gra zbiera bardzo pozytywne od graczy i jest polecana nawet zamiast Mortal Kombat 1. Wyniki sprzedaży to potwierdzają. Po co tylko wprowadzają ten cyfrowy sklep…
tekken 8
tekken 8

Sprzedaż Tekken 8

Wydawca Bandai Namco ogłosił, że gra Tekken 8 sprzedała się w ciągu pierwszego miesiąca od premiery w ponad 2 milionach kopii. Produkcja doceniona przez krytyków oraz graczy ukazała się 26 stycznia i już w ciągu pierwszych 24 godzin rozeszła się na całym świecie w nakładzie ponad miliona egzemplarzy. Wydawca gry zapewnia, że Tekken 8 nadal będzie rozwijany o kolejne aktualizacje, turnieje, wydarzenia, utwory i wiele więcej zawartości.

Czytaj też: Polska gra wchodzi na rynek i przynosi powiew śródziemnomorskiej bryzy w świat city-builderów

Kolejne zmagania w Tekken World Tour rozpoczną się już 13 kwietnia 2024 roku. Po wielu wydarzeniach pełnych sukcesów i wrażeń, rozgrywki turniejowe zostaną przeniesione z Tekken 7 do Tekken 8. Podczas nadchodzących zawodów Tekken World Tour 2024, organizowanych na całym świecie, gracze będą mogli zdobywać punkty i awansować w rankingach. Na koniec sezonu zawodnicy z największą liczbą punktów zakwalifikują się do finałów i zawalczą o tytuł najlepszego gracza Tekken 8.

Sprzedaż ponad 2 milionów egzemplarzy Tekken 8 w pierwszym miesiącu od premiery znacznie przewyższyła wynik poprzedniej części gry w porównywalnym okresie. Tekken 7 wciąż jest grywalny i posiada najwyższy wynik sprzedażowy w serii, wynoszący 11,8 miliona egzemplarzy na całym świecie.

Czytaj też: Nowe detale Assassin’s Creed Infinity nie brzmią za dobrze

Jedyna łyżka dziegciu w tym wszystkim to zapowiedź wprowadzenia do gry… sklepu.

W ramach regularnych aktualizacji w TEKKEN 8 pojawi się wkrótce zakładka „Tekken Shop”. Będzie to sklep w grze, oferujący przedmioty do personalizacji, takie jak kostiumy z poprzednich części serii, skórki dla awatarów, licencjonowane przedmioty i nie tylko. Nowa zawartość pozwoli nadać ulubionym postaciom w TEKKEN 8 więcej charakteru.

Po co sprawić, aby gracze musieli się wykazać w zdobyciu tych przedmiotów i wskazywały one na ich wysiłek? Lepiej sprzedawać nostalgię.