Bungie zdradziło wszystko. Jak będzie wyglądał Ostateczny kształt Destiny 2?

Bungie podzieliło się już wszystkimi informacjami na temat wielkich zmian w Destiny 2. Jak będzie wyglądała produkcje po tym gdy zostaną wydane wszystkie nowości wprowadzane przez Ostateczny kształt?
destiny 2
destiny 2

Ostateczny kształt Destiny 2 prezentuje się następująco

Bungie podzieliło się najnowszymi informacjami dotyczącymi prac nad Ostatecznym kształtem i zdradziło, co pojawi się następnym razem w Destiny 2. 4 czerwca Strażnicy w końcu wkroczą do Bladego serca Wędrowca, aby udać się w pościg za Świadkiem. Będą władać nowymi mocami, które pomogą im stawić czoła temu największemu wrogowi.

Czytaj też: Dlaczego nie warto teraz kupować Star Wars Outlaws?

Oprócz trzech uprzednio zapowiedzianych superzdolności Światła, Strażnicy będą po raz pierwszy władać Światłem i Ciemnością jednocześnie, korzystając z podklasy pryzmatycznej. Ta podklasa wprowadza nowe możliwości wzmacniania i personalizowania wszystkich stylów rozgrywki poprzez łączenie wielu typów żywiołów. Ponadto każda z klas otrzyma wyjątkową zdolność granatu, łączącego w sobie kilka żywiołów podklasy: Czarownicy będą władać stazą i próżnią, Tytani pasmem i elektrycznością, a Łowcy słońcem i stazą.

Gracze będą mogli wyposażyć się w egzotyczne przedmioty klasowe – pelerynę dla Łowców, wstęgę dla Tytanów i obręcz dla Czarowników – które po raz pierwszy będą posiadać egzotyczne cechy. Cechy te będą losowe i będą czerpać funkcje z istniejących egzotycznych przedmiotów klas (nawet tych przeznaczonych dla innych klas), aby poszerzyć możliwości personalizacji rozgrywki Strażników.

Czytaj też: Ermac urywa ręce i nogi w Mortal Kombat 1

W Ostatecznym kształcie Świadek ukazuje się w pełni mocy, wprowadzając frakcję Postrachu – grupę potężnych nieprzyjaciół z nowymi zdolnościami, które wstrząsną przebiegiem walki. Oprócz dręczycieli, którzy pojawili się w Upadku Światła, oraz uprzednio przedstawionych pogromczyń, Świadek wykorzysta nowe jednostki ponuraków, skorupników, służebników i tkaczy:

  • Ponurak: Latający wróg o dużej mobilności, który spowalnia i tłumi zdolności Strażników, którzy podejdą zbyt blisko.
  • Skorupnik: Akrobatyczny osiłek atakujący wręcz, który wysyła przeciwko wam geisty, o ile nie zostanie uderzony w słaby punkt ostatnim trafieniem.
  • Służebnicy i tkacze: Władające odpowiednio stazą i pasmem, te jednostki mogą w mgnieniu oka zmienić przebieg potyczki i zmusić Strażników do zwracania uwagi na swoją pozycję na polu bitwy.