Bethesda bohatersko rozwiązuje problemy Fallout 4, które sama stworzyła

Jest już dostępna nowa aktualizacja Fallouta 4. Aktualizacja ta dodaje możliwość zarządzania jakością grafiki i wydajnością. Usuwa też problemy ze stabilnością i grafiką wprowadzone przez poprzedni patch.
fallout 4
fallout 4

Fallout 4 znowu sptachowany

Bethesda stworzyła tak fantastyczną aktualizację Fallout 4, że teraz większość modów nie działa, gra jest mniej stabilna, a nowa zawartość praktycznie niezauważalna przez graczy. Tytuł po prostu popsuto tak bardzo, że teraz społeczność musi odkrywać nowe sposoby na przywracanie starej wersji produkcji, aby można było spokojnie grać.

Czytaj też: O Marvel Rivals nie usłyszycie nic złego, bo Chiny zabraniają tego streamerom

Dostępna jest już kolejna aktualizacja Fallout 4, przeznaczona dla PlayStation 4, PlayStation 5, Xbox One oraz Xbox Series. Czy konsolowcy będą mieli odwagę pobrać łatkę? Co się w niej znajduje? Oto zmiany:

  • Ustawienia wyświetlania na Xbox Series S|X i PlayStation 5 – możliwość kontrolowania jakości grafiki i wydajności
  • Cel liczby klatek na sekundę – Opcja celu liczby klatek na sekundę pozwala wam wybrać opcję 30, 40 i 60 (domyślną). Uwaga, aby wybrać 40, ekran musi obsługiwać 120 Hz
  • Priorytet grafiki i wydajności – Możecie teraz wybrać pomiędzy grafiką a wydajnością (domyślne), próbując utrzymać cel liczby klatek na sekundę. Jeśli wybierzecie cel 60, zalecamy wybór wydajności. Oba tryby mogą dostosowywać rozdzielczość dynamicznie, gdy podczas scenek lub akcji zacznie się wiele dziać

Czytaj też: Bloodborne Kart dostępne już do dodania do wishlisty na Steam

Oprócz tego naprawione następujące błędy:

  • Ogólne ulepszenia stabilności
  • Usunięto błąd graficzny w niektórych przestrzeniach obrazu
  • Automatyczny HDR został włączony ponownie (Xbox Series S|X)
  • Usunięto błąd, w wyniku którego zarezerwowana przestrzeń nie wyświetlała się poprawnie w menu kolejki wczytywania (Xbox Series S|X)
  • Usunięto problem, w wyniku którego pole z imieniem postaci w trybie szerokoekranowym wyświetlało się niepoprawnie (PC)
  • Usunięto błąd, w wyniku którego pakiety nie pobierały się w całości, co mogło doprowadzić do wyłączenia • Usunięto błąd dotyczący wymieniania materiałów
  • Usunięto błąd, w wyniku którego po pobraniu modyfikacji kolejka wczytywania psuła DLC aż do ponownego uruchomienia (PlayStation 5)
  • Usunięto błąd, w wyniku którego czasem dochodziło do wyłączenia po powrocie do menu głównego, gdy mody dodane do kolejki wciąż się pobierały (PlayStation 5)
  • Usunięto błąd, w wyniku którego menu Klubu twórczości się nie pojawiało (Microsoft Store)
  • Usunięto wyłączenie, które mogło się pojawiać po połączeniu z siecią po zawieszeniu/wznowieniu z wyłączoną siecią (Xbox One)