Call of Duty Black Ops 6 bawi się z graczami

Activision rozpoczyna droczenie się z graczami. Kampania marketingowa Call of Duty Black Ops 6 ruszyła i choć na razie oszczędna – fanów na pewno intryguje. Jak gra wpłynie na Xbox Game Pass?
call of duty
call of duty

Call of Duty Black Ops 6 wycieka

Activision uruchomiło tajemniczą stronę o nazwie The Truth Lies. Znaleźć możemy nam niej prosty telewizor z kilkoma przyciskami umożliwiającymi przełączanie kanałów. Jak na razie z sześciu programów, wyświetlają się tylko trzy i możemy się tylko domyślać, czy pojawią się kolejne. Link do witryny znajdziecie klikając tutaj.

Czytaj też: Główny deweloper Baldur’s Gate 3 prosi o zagranie w demo Enotria: The Last Song, aby dalej mógł pić

Więcej za to możemy zobaczyć, gdy spojrzymy, co udostępnili informatorzy. Jeden z nich umieścił w sieci zamazaną grafikę przedstawiającą okładkę gry.

Czytaj też: Jeśli gry PlayStation to interaktywne filmy, to Hellblade 2 jest krótką reklamą

Według informatorów, Call of Duty Black Ops 6 ma trafić do oferty Xbox Game Pass. Microsoft rozważa jednak dodanie kolejnych progów abonamentu, ponieważ już teraz wiemy, że usługa nie zarabia na siebie. Dodanie Call of Duty do oferty może zwiększyć jej popularność, ale pytanie czy na stałe? Płacić co miesiąc wysoką kwotę abonamentu, aby grać w nowego CODa zamiast raz zapłacić? Do tego produkcja jest najpopularniejsza na platformie Sony, a do tego należy do produkcji kupowanych, co roku przez graczy grających tylko w tego FPSa i EA Sports FC – nie rozumiem dlaczego mieliby oni teraz kupić Xboxa i płacić co miesiąc za dostęp do gry?