Dying Light 2 z rajdem na wieże
Dying Light 2 dalej walczy o “pozytywne” oceny na Steam. Produkcja na ten moment utrzymuje się na wyniku 79% pozytywnych recenzji, co oznacza, że Valve określa jej jakość jako “w większości pozytywne”. Wystarczy jeden procent więcej i będzie można mówić o sukcesie. Na razie jednak może być ciężko, ponieważ ostatnie recenzje z 30 dni to już tylko 75 procent pozytywnych opinii. Może pomoże nowy tryb gry, nazwany przez Techland “Rajd na wieże”?
Czytaj też: Steam widzi teraz całą waszą rozgrywkę – co wprowadza nowa funkcja?
„Rajd na wieże” to nowy typ aktywności inspirowany misją z wieżowcem VNC w Dying Light 2 Stay Human. Cel jest prosty: dotrzeć na szczyt i zgarnąć specjalny łup, który znajduje się na dachu. Za każdym razem jednak kombinacja pięter do przejścia, cele i przeszkody będą inne. Wrażenia z gry urozmaicą dodatkowo modyfikatory – inne przy każdym podejściu. Mogą one wpływać (pozytywnie i negatywnie) na gracza, jego wrogów lub na gracza i wrogów jednocześnie!
„Rajd na wieże” można rozpocząć z poziomu tablicy Jaia – aby ją odblokować, należy wykonać zadanie poboczne „Zaginiony arsenał” (dostępne natychmiast po dotarciu do Central Loop). Gdy rajd się rozpocznie, pojawiacie się (w pojedynkę lub ze znajomymi, jeśli gracie w trybie współpracy) w lobby wieży Hope Plaza. Wasza przygoda rozegra się na przestrzeni pomiędzy parterem a dachem wieżowca. To od was zależy, jak poradzicie sobie z postaciami, która napotkacie, szukając łupu na każdym z pięter budynku. Ostatecznym celem jest odnalezienie drogi na dach.
Czytaj też: PlayStation Plus lipiec 2024 z trzema grami, ale zaciekawi Was raczej tylko jedna z nich
Za ukończenie rajdu otrzymacie punkty reputacji Jaia oraz żetony, za które możecie od niego kupić nowe przedmioty (w tym skrzynię rajdu). Dodatkowo na dachu znajdziecie zrzut z powietrza pełen łupów i egzotycznej broni. Po każdym pierwszym ukończeniu rajdu w danym tygodniu otrzymacie również punkty reputacji i żetony.
Tryb zostanie udostępniony na czas trzech tygodni (od teraz do 18 lipca). Powróci on dopiero po tym, jak Techland zaimplementuje feedback od graczy.