Aktualizacja Diablo 4 ze zmianami rozgrywki

Diablo 4 otrzyma niedługo kolejnego patcha. Twórcy podzielili się planowanymi zmianami wcześniej, więc każdy może się przygotować na to, co nadciąga. Ogromnych rewolucji jednak raczej nie uświadczymy.
diablo 4
diablo 4

Diablo 4 z nowym patchem

W nadchodzącej aktualizacji Diablo 4 zostaną wprowadzone istotne zmiany dotyczące sprzedaży materiałów do przywoływania bossów. Cena sprzedaży takich przedmiotów jak Poczerniała Kość Udowa, Bulgocząca Głowa i Drżąca Dłoń zostanie zwiększona z 20 000 sztuk złota na 50 000, natomiast Styksowy Kamień podrożeje z 70 000 do 150 000 sztuk złota. Dodatkowo poprawiona zostanie częstość wypadania przewodników po hartowaniu, aby była bardziej spójna. Zmniejszona zostanie również ogólna częstość wypadania eliksirów. Wprowadzona zostanie także nowa ikonografia dla zahartowanych afiksów, która odzwierciedli kategorię hartowania, zamiast używać tej samej ikony dla wszystkich afiksów.

Czytaj też: Bloodborne bliżej PC. Emulator PS4 zaczyna uruchamiać gry 3D!

W nowej łatce pojawi się także wiele poprawek błędów. Oto co planuje Blizzard dla Diablo 4:

Usprawnienia dostępu

  • Naprawiono błąd, który powodował, że czytnik ekranu nie działał poprawnie podczas wchodzenia w interakcje ze zwijanymi menu.

Rozgrywka

  • Naprawiono błąd, który powodował możliwą utratę materiałów do przywoływania bossów po przeniesieniu ich do nowo utworzonej postaci.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że Udręczony Dar Amuletów w Piekielnym Przypływie nie dawał tylu przedmiotów, ile powinien.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że zasadzka w Piekielnym Przypływie spowodowana zwiększeniem poziomu zagrożenia pojawiała się wewnątrz Obozowiska Żelaznych Wilków.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że gracze utykali w miejscu, gdy podczas używania miejskiego portalu wchodzili w interakcję z posągiem rangi świata.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że Aspekt Wodzowski nie redukował czasu odnowienia Obezwładniającego Ryku i Zewu Krwi druidów.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że postępy w zadaniu Warownia Garanów mogły zostać zablokowane, jeżeli zbyt szybko zabito Opiekuna Xor’lima.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że postępy w zadaniu Zatopiona Biblioteka mogły zostać zablokowane, jeżeli Główny Bibliotekarz pojawił się za zamkniętymi drzwiami.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że gracz mógł utknąć za pewnymi skrzyniami Udręczonych Darów.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że afiks hartowania wydłużający czas trwania redukcji obrażeń zapewnianej przez Żniwa wydłużał też czas odnowienia częstotliwości tworzenia zwłok przez Żniwa.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że afiks hartowania wydłużający czas działania ograniczania kontroli Trupich Macek zamiast tego sprawiał, że przyciąganie wrogów przez umiejętność trwało dłużej.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że Więzienie z Kości utworzone przez Błogosławieństwo Yen trwało nieskończenie.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że Ogniste Wiązki przechodzące blisko Ściany Ognia, ale nie przez nią, i tak rozdzielały się na trzy wiązki w czasie użycia Ogniotkacza.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że czasem nie można było wchodzić w interakcję z ołtarzami żyłkowatych odprysków w celu ukończenia Szeptu.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że zmiana pancerza wierzchowca resetowała liczbę ostróg.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że część ataków Morskiej Wiedźmy była słabiej widoczna w ciemnych miejscach.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że następujące aspekty nie zadawały tyle obrażeń, ile powinny:
    • Aspekt Zawieruchy
    • Aspekt Niespodzianki
    • Aspekt Szubrawcy 
    • Aspekt Wirtuozyjnej Inicjatywy
    • Aspekt Mściwości
    • Aspekt Burzy Strzał
  • Naprawiono błąd, który powodował, że podczas użycia Gniewu Sztormiciela w Podziemiach Koszmarów następowała teleportacja do gracza, co natychmiast go zabijało.

Czytaj też: Legendarna postać ze świata X-Men w Fortnite

Interfejs i wrażenia użytkownika

  • Naprawiono błąd, który powodował, że tytuł Hartowany był używany w dwóch różnych nagrodach tytułu. Dodano nowy tytuł „Oszalały”, jako nagrodę za ukończenie rangi 59 karnetu bojowego.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że nie można było wchodzić w interakcję z dolną częścią dziennika, jeśli aktywne było zbyt wiele zadań naraz.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że nazwa wyglądu Wyjątkowych Rękawic zmieniała się na wysokiej jakości rękawice.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że przełączanie w celu porównywania współczynników resetowało się po wylogowaniu.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że wchodzenie w interakcję z obeliskiem w Dołach otwierało również ekwipunek.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że ikona dostępnego ulepszenia mikstury była widoczna jedynie w pobliżu alchemika.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że ekran wyników Cięgów mógł nie działać poprawnie, jeśli uzyskano niższy wynik i nie zdobyto kolejnej rangi.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że ikony biegłości broni barbarzyńcy używały tego samego obrazu.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że aktualizacja punktacji w rankingu mogła zajmować dłużej, niż powinna.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że po ukończeniu podziemi Cięgów wyświetlała się jedynie osiągnięta ranga, a nie dodatkowo zdobyta pieczęć.

Różne

  • Naprawiono błąd, który powodował, że efekty dźwiękowe przy uderzeniu meteorytów Adepta Piekielnych podczas walki z Krwawą Pannicą były głośniejsze, niż powinny.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że przy przemianie druida przy jego głowie wyświetlały się wielokolorowe światła (aj! O jeden leśny grzybek za dużo).
  • Naprawiono błąd, który powodował, że z różnych powodów odtwarzanie dźwięku się zatrzymywało.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że obiekty, z którymi można wchodzić w interakcję w Piekielnym Przypływie, znikały i potem pojawiały się ponownie po zakończeniu Piekielnego Przypływu.
  • Różne poprawki dotyczące wydajności, stabilności, grafiki i interfejsu użytkownika.