Animacje podstawą Project Deniz
Od kilku miesięcy jestem zdania, że ta generacja sprzętów do grania byłaby w dużych tarapatach, gdyby nie znacząco rozwinięta scena deweloperów niezależnych. Mniejsze studia czy nawet pojedyncze osoby, dostarczają wielu oryginalnych gier lub w kreatywny sposób zmniejszają koszty produkcji, aby dorównać jakości grom AAA. Wielomilionowe produkcje wychodzą coraz rzadziej i bardzo często są porażkami. Tymczasem kilka nagrań z gry, która na razie nosi nazwę Project Deniz, rozpaliło oczekiwania graczy. Co jest takiego niezwykłego w tej produkcji?
Czytaj też: Dysfunkcjonalne rodziny Atlantic City w Fallout 76
Project Deniz ma być trzecioosobową strzelanką, która korzysta z Unreal Engine 5. Podobnych gier powstaje wiele. To co jednak wyróżnia omawiany tytuł, to spektakularna jakość animacji. Świetnie nagrane ruchy, doskonale komponujące się ze sobą za pomocą motion-matching, czyli sposobu łączenia dwóch animacji w jedną, zniewalają jakością. Zobaczcie sami!
To jednak nie wszystko. Przeciwnicy AI w Project Deniz są świadomi swojego otoczenia i dostosowują ciało w taki sposób, aby podczas oddawania strzałów z broni, mieć czystą linię strzału. Wiecie, gdzie jeszcze tak się dzieje? W GTA 6.
Czytaj też: Ten dodatek do GTA Online zabierze nas do Cluckin’ Bell, ale burgerów nie zjemy
Podstawa Project Deniz już jest na tyle solidna, że spokojnie można wokół niej budować wspaniałą produkcję.